Vlaamse overheid en Absoluut lanceren nieuwe ‘donderdag date-dag’-campagne

1200x900_02a

‘Maak van donderdag date-dag en blijf ook met je partner de beste vrienden.’ Met die insteek overtuigden Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin Jo Vandeurzen en communicatiebureau Absoluut de Vlamingen vorig jaar om meer tijd te maken voor hun relatie. Maar soms volstaat donderdag-datedag niet meer en is er professionele relatiehulp nodig. En een nieuwe campagne.

Na de succesvolle ‘donderdag date-dag’-campagne van vorig jaar, gaan Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin Jo Vandeurzen en communicatiebureau Absoluut dit jaar een stapje verder. Focus van de campagne ligt deze keer niet op tijd maken voor elkaar, maar wel op hulp zoeken als je relatie in een dipje zit. En die vind je op de campagnewebsite tijdvoorjerelatie.be.

De succesformule met de Cordelia-illustraties van cartooniste Ilah bleef ongewijzigd. Daarnaast zette Absoluut een partnership met De Madammen van Radio 2 en het programma Heartbeats van Joe FM op touw. Op die laatste zender is ook een radiospot over ‘donderdag date-dag’ te horen. Blader je door Nina of Het Laatste Nieuws, dan kom je de leuke campagnebeelden tegen. En op Facebook worden geanimeerde illustraties als advertenties ingezet.

Meer info is te vinden op tijdvoorjerelatie.be.

Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!