Swiftslide en Absoluut schrijven samen succesverhalen

swift

Met Swiftslide, de nieuwe spin-off van technologiespeler Cegeka, kan iedereen in een swipebeweging stories en content toevoegen aan een presentatie en die even snel weer verwijderen. Voor de lanceringscampagne van zo’n handige tool pakte communicatiebureau Absoluut uit met een teasend animatiefilmpje en nam het de huisstijl van Swiftslide onder handen.

Absoluut zette zijn communicatieschouders onder de identiteit en het campagnebeeld van Swiftslide. Online zorgde het Leuvense communicatiebureau voor een campagnefilmpje, het design van de nieuwe website en het beheer van de social mediakanalen van de digitale samenwerkingstool.

Swiftslide helpt bedrijven om stories te creëren, te presenteren en te delen. Uitgangspunt: de content die medewerkers nodig hebben om o.a. presentaties, brochures en video’s op te stellen, zit meestal verspreid in de organisatie. Swiftslide lost dat probleem op door up-to-date-informatie volgens thema of categorie te centraliseren. De spin-off richt zich vooral op de marketing-, sales-, evenementen- en opleidingssector.

Geen betere plaats om Swiftslide voor te stellen dan op de Web Summit, een internationale technologieconventie die plaatsvond van 6 tot 9 november in Lissabon. De Belgische launch van de digitale tool is voorzien op 1 en 2 december tijdens het STIMA Marketing Congress in Brussels Expo. En omdat een beurs zonder beursincentives als een café zonder bier is, ontwierp Absoluut affiches, roll-ups, stoffen tasjes en folders in de vorm van een iPad.

Meer informatie is te vinden op www.swiftslide.eu.

Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!