Op vlak van gezondheid en zorg worden in Leuven al eeuwenlang grenzen verlegd. ’s Werelds knapste koppen werken er samen in verschillende researchafdelingen, incubatoren en laboratoria om de toekomst van gezondheid vorm te geven. Health House zal vanaf 2017 de impact van high-tech op gezondheidszorg tonen in een unieke demoruimte en ontmoetingsplek.


Maar liefst zes grote bestaande merken (stad Leuven, imec, Iminds, UZ Leuven, KU Leuven en de provincie Vlaams-Brabant) sloegen de handen in elkaar voor dit project. Aan Absoluut om mee te bouwen aan een merk waarin alle partners zich konden vinden. Onder het wakende oog van ons strategisch team gingen onze designers aan de slag. Nadat alle partners hun zegen gaven over het logo, rolden we de huisstijl verder uit en konden we starten met de website.

Health House groeide uit tot een merk met sterke strategische fundamenten. Een krachtige branding, die we doorgetrokken hebben naar verschillende communicatiematerialen, zet dat in de verf. Absoluut klaar voor de opening!