Jong en zonder ervaring een job vinden? Quite a challenge. Om daar wat aan te veranderen, werkte VDAB een reeks interessante formules uit om jongeren snel aan ervaring te helpen.

Aan ons om dat aanbod bekend te maken bij jonge werkzoekenden én werkgevers. Het werd een campagne met een stevige dosis swag: radiospots met hiphoplegendes Safi & Spreej en Diamantairs, de kick-ass campagnewebsite ervaringwerkt.be en een reeks affiches en brochures.

101
views
941
Bedrijven namen deel
5
Partnerships
36,02
Serverdata
13
coole handshakes
4
Radiospots

De campagne liep awesome. De clip van Diamantairs werd 101.000 keer bekeken (no clickfarms were involved) en de VRT verwelkomde op de Grootste Arbeidsdag in één klap maar liefst 25 jonge stagiairs! Een initiatief dat ook werd opgepikt door De Ideale Wereld, Hautekiet, StuBru, Q-Music, MNM en Radio 2.


Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!