Start to run, 30 dagen zonder vlees: de Vlaming doet z’n best om gezond te eten en voldoende te sporten. Maar nog lang niet genoeg. Het Agentschap Zorg en Gezondheid formuleerde doelstellingen, en daar zijn we nog lang niet. Tijd dus om Vlaanderen wakker te schudden. Want goed in je vel, dat voelt nog altijd beter.


De Rode Duivels, topsporters met een heldenstatus. Op die golf van sympathie surften we mee om de boodschap ‘Goed in je vel, dat voelt beter’ tijdens het WK nog eens te promoten. Een schepje bovenop de voetbalgekte dus. Maar wel eentje met een nobel doel: de 12de man in vorm krijgen.


Een reeks ludieke tv- en radiospots, slimme Facebookposts, leuke online banners en radioheld Peter Van De Veire overtuigden de Vlaming ervan dat een gezonde levensstijl duivels plezierig kan zijn.

26
work-out sessies
4,3
beeldmateriaal
12000
views
800
likes per post

Dankzij het slimme mediaplan hadden we 20% meer bereik voor hetzelfde budget. De spot met Peter Van de Veire haalde 12 000 views en sommige social media posts werden meer dan 800 keer geliked.


Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!