
Na 20 jaar is de Hoge Raad voor de Justitie (HRJ) niet meer weg te denken uit het gerechtelijk landschap. Althans, voor wie deel uitmaakt van wereld van magistratuur. Want voor het grote publiek is de HRJ nog vaak een nobele onbekende. Hoog tijd dus om het stof ervan af te blazen! En dat is precies wat communicatiebureau Absoluut deed: met een stevige makeover loodsten we HRJ de wereld van vandaag binnen.
‘Onafhankelijke kijk. Objectief advies.’ De gloednieuwe baseline van de HRJ vat het perfect samen. Want als onafhankelijk adviesorgaan waken ze daar ijverig over de werking van de rechterlijke orde en geven ze impulsen om de werking van justitie te verbeteren voor de burger. En omdat de wereld verandert, kon HRJ natuurlijk niet achterblijven.
Daarom zorgden we met Absoluut voor een nieuw logo en een frisse huisstijl. Van visitekaartjes en briefhoofden tot emailsignatures en presentaties: alles en iedereen straalt als nooit tevoren. Maar daar bleef het niet bij: Absoluut Zulu ging aan de slag met een website die niet alleen de nieuwe stijl perfect integreert, maar waarvan de werking volledig herbeken werd. Geen half werk dus en een UX om u tegen te zeggen!
Zoals de umpire bij een tennismatch, zo gaat de Hoge Raad voor de Justitie te werk. Die hoge stoel naast het veld vind je dan ook af en toe terug in de beelden op de website. Verder werden ook alle andere communicatietoepassingen zoals brochures, verslagen en banners in de nieuwe stijl gegoten. En dat alles zowel in het Nederlands als in het Frans.
Bekijk de gloednieuwe website: hrj.be



