Een brandmovie voor Promat: Absoluut geen compromissen

long04

Wie in de bouwsector werkt, weet dat Promat synoniem staat voor brandveiligheid. Als producent van brandwerende materialen pioniert het bedrijf dan ook al jaren in brandveilige constructies. En om dat wereldwijd nog eens in de verf te zetten bij architecten en installateurs, klopte Promat aan bij communicatiebureau Absoluut. Het resultaat? Geen cliché droneshots van fabrieken of technisch spierballengerol. Wél een filmpje dat zich niet zomaar in één hokje laat duwen.

Vergeet generieke B2B shots en maak plaats voor waarden zoals geborgenheid, duurzaamheid en samenwerking. In de brand movie vormen verschillende ‘leefkubussen’ het decor waarin zich kleine, herkenbare, menselijke situaties afspelen. De boodschap: in het leven maak je vaak compromissen, behalve wanneer het over de veiligheid gaat van wat er echt toe doet.

Dat Absoluut altijd klaar staat voor klanten die met hun product een steentje bijdragen aan een betere wereld, is geen geheim. En met klimaatneutralere productieprocessen, de bouw van veiligere openbare gebouwen en het voortdurend streven naar duurzame samenwerking, zet Promat zich de kaart als bedrijf met een uitgesproken missie. En met een duidelijke baseline: never compromise on saftey.

De campagne zal na de lancering in België ook internationaal uitgerold worden.

Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!