De Warmste Brigade trekt ten strijde voor voedselbanken

Schermafbeelding 2019-02-28 om 11.41.39

Iedereen zorgt voor iedereen tijdens de Warmste Week van Studio Brussel. En dus roept Horeca Vorming Vlaanderen voor de tweede keer de Warmste Brigade – met o.a. de chefs van Jong Keukengeweld – in het leven om geld in te zamelen voor de voedselbanken. Souschef van dienst is net als vorig jaar communicatiebureau Absoluut.

De horecasector in beeld brengen als een warme sector, dat is de focus van deze minicampagne in het kader van de Warmste Week. Daarom trommelden communicatiebureau Absoluut en Horeca Vorming Vlaanderen – niet te verwarren met Horeca Vlaanderen – net als vorig jaar verschillende Vlaamse chefs en hun restaurantbrigades op om samen als de Warmste Brigade het beste van zichzelf te geven. Doel: zoveel mogelijk geld inzamelen voor de voedselbanken.

Dit jaar kan iedereen op exclusieve culinaire (business)luncharrangementen bieden bij de deelnemende restaurants van de Warmste Brigade. Een bod uitbrengen kan op dewarmstebrigade.be. De opbrengst van de actie gaat integraal naar de voedselbanken.

Communicatiebureau Absoluut ontwierp de affiche van de Warmste Brigade en de digitale afgeleiden. Op het campagnebeeld is niet alleen een chef-kok, maar ook een souschef, sommelier, afwasser en ober te zien. Want horeca is natuurlijk veel meer dan koken alleen. Op Facebook promoot Absoluut Zulu zowel algemene advertenties als advertenties met een regionale targeting.

Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!