Absoluut meer zien zonder chihuahua’s, trampolines of drones

Schermafbeelding 2019-02-28 om 16.47.46

Nieuwe woonst in het verschiet? Dan heb je vier opties om ter plekke al eens een kijkje te nemen: bind een camera op je chihuahua, spring op een trampoline om over het hek te gluren of stuur een drone op je nieuwe woning af. Te omslachtig? Bekijk je nieuwe thuis toch gewoon op zimmo.be.

Voor de nieuwe imagocampagne van Zimmo is Absoluut niets te gek. Het Leuvense communicatiebureau scherpt Zimmo’s naamsbekendheid aan met een sterk concept vol humor en trok dat door in de social-, radio-, online-, print- én buscampagne. Origineel én begrijpelijk voor het brede publiek want de kernboodschap ‘zie meer met Zimmo’ bleef ongewijzigd.

Facebook’ers krijgen drie grappige filmpjes te zien van een chihuahua, een drone en een trampolinespringende oma. De Zimmospotjes trekken de aandacht van de luisteraars op Radio 2, Q-music, Studio Brussel, Joe en Nostalgie. In de Mediahuiskranten (Het Nieuwsblad, De Standaard en Het Belang van Limburg), Feeling en vtwonen springt de opvallende advertentie in het oog. Op de website van al die titels komen kleurrijke banners. En ook in het straatbeeld ontbreekt de campagne niet. Misschien heb je al wel een drone of chihuahua zien passeren op de zijkant van een bus.

Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!