
Wachtwoorden zijn al lang niet meer de veiligste manier om je accounts te beveiligen. Hoog tijd voor vernieuwing dus! Daarom lanceert het Centrum voor Cybersecurity België (CCB) samen met de de Cyber Security Coalition voor de zesde keer een sensibiliseringscampagne rond cyberveiligheid. Thema dit jaar is ‘tweestapsverificatie’: een sterke en handige manier om je online accounts dubbel te beveiligen. Wachtwoorden? Die zijn niet meer van deze tijd!
Absoluut bundelde voor het derde jaar op rij de krachten met CCB. Online veiligheid is geen lachertje, en dus schudden we met de opvallende campagnelijn ‘wachtwoorden zijn niet meer van deze tijd’ heel België wakker. Het out-of-the-box concept met ridders en kastelen komt helemaal tot z’n recht in een ludieke tv-spot met niemand minder dan Ben Segers en Tijs Vanneste. En binnenkort hoor je deze moderne ridders ook op je radio. Onze digitale collega’s bij Zulu zorgden voor een ondersteunende campagnewebsite en een straffe social campagne. Gedurende de hele maand oktober vliegen de praktische tips en tricks je om de oren. En dat allemaal in de vier landstalen. Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben!