Absoluut een nieuwe catch

astrid

Week 6, aanwerving 6: het gaat snel in Leuven. Absoluut verwelkomt in één klap bijna 2 decennia designervaring met de komst van Astrid Vanwolleghem. Achttien jaar lang stond ze bij Kunstmaan in voor o.a. brand & identity design, campaign design en editorial design voor klanten als Bolero, Bancontact, Mensura, Stad Antwerpen, Flanders DC etc. Astrid zorgde daarnaast als team leader voor coaching van de afdeling brand & print.

Binnen de Absoluutmuren gaat Astrid verder op hetzelfde élan als de nieuwe senior designer. Buiten de Absoluutmuren is ze mommy van twee pubers plus begenadigd beoefenaar van yoga en duurloop (maar niet simultaan). De halve lotus is geen probleem, de halve marathon staat op haar to-dolijst. En op haar shoppinglijstje: linzen. Hopen linzen. Kortom, het ideale profiel om duurzaam en rustig in te staan voor uitzonderlijk gezond design.

Ohja, wie meer foto’s wil van Astrid: ze staat nog uitgebreid te blinken op de site van haar vorige werkgever.

Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!