Absoluut Bridgeneers doet er een brugjaar bij

55637075_10215967611917377_5681975264247021568_n

Bridgeneers, het Brexitproject van communicatiebureau Absoluut, blijft een jaar langer in London. De reden ligt voor de hand: Brexit blijft een boeltje. Bedrijven en organisaties moeten het heft in handen nemen om relaties met klanten, leveranciers, werknemers, prospects etc. veilig te stellen. Net dat is de roeping van de Bridgeneers. Ook na een UK-EU scheiding.

Je kan niet vaak een paragraaf uit een persbericht van een jaar oud 100% recycleren. Maar voilà, dit komt uit de eerste press release van Bridgeneers: “Op 29 maart 2019 is de Brexit een feit. Wellicht. In één of andere vorm. Met een soort overgangsregeling. Waarschijnlijk. Niemand weet wat het nu worden zal. Het Brexit-proces munt uit in chaos.”

Die premisse blijft gelden. Elke dag brengt een nieuw Brexit-incident. Zekerheid, duidelijkheid en stabiliteit zijn er nooit geweest. Komt er een akkoord? Vandaag? Op 12 april? Op 22 mei? Als Pasen en Kerstmis op dezelfde dag vallen? In elk geval durven de Bridgeneers er Marmite op innemen dat de uitvoering van een akkoord nieuwe issues en/of troubles geeft.

En stel dat de hele Brexit op een sisser afloopt? Back to normal en doen alsof er niets gebeurd is? Vergeet het. Dit heeft de wereld veranderd. Vertrouwen doen verdampen. Hier is werk aan. De Bridgeneers hielden daarom een meaningful vote. Resultaat: een extension period voor een strong and stable union met hun klanten.

Het voorbij jaar heeft Bridgeneers vlot voet aan de grond gekregen in London en veel vrienden gemaakt. Het merendeel van de business lag op het continent. Zo speelden de Bridgeneers achter de schermen een hoofdrol in de Brexitcampagne van Flanders Investment & Trade. En ook de agenda voor 2019 ziet er al aardig gevuld uit.

Meer info is te vinden op www.bridgeneers.co.uk

Absoluut overtuigd? Dan leren we je graag kennen!