Fanatiek digital campaign manager

Ok, je kan niet altijd even star-struck zijn over resultaten. Maar hé? We mogen toch dromen. Absoluut zoekt dus een digital campaign manager. Iemand die wild wordt van social media, niet verloren loopt in user flows en trots rapportages voorschotelt.

Niet alleen offline maar ook online gaat het hard voor Absoluut. Dus zijn we ook op zoek naar versterking voor onze digitale projecten. We ontwerpen straffe websites, bedenken overtuigende mailings, werken contentplannen uit en lanceren campagnes op social media. Daarnaast zijn we gul met ons advies over digitale communicatie.

Genoeg gepraat. We willen dat je dit in je mars hebt.

  • Je houdt van afwisseling. Google Display of Google Search. Je hebt van verschillende soorten AdWords-kaas gegeten.
  • Jij weet een campagne via social media te lanceren. Kent de sterktes én de zwaktes van de verschillende kanalen.
  • Je bent als Big Brother. Zonder camera’s. Mét doelgroepen. Jij analyseert gebruikersgegevens en stelt gewenste doelgroepen – met de vingers in de neus – samen.
  • Je houdt van KPI’s. En overzicht. Dashboards opzetten? Je stelt het zelf voor.
  • Jij en je sneakers verdwalen niet in het doolhof dat UX heet. Je brengt user flows in kaart. Geeft er je ongezouten mening over. En komt met een haalbare oplossing op de proppen.
  • Je vertaalt cijfers naar mensentaal. Je schrijft geen boeken, maar je pent inzichten helder neer of legt ze kort uit aan collega’s.
  • Je gebruikt je gezonde verstand. Gebruiksvriendelijkheid en goede campagneresultaten, daar doe je het voor.

 

Praktisch betekent dat, dat je hieraan voldoet:

  • Je hebt een diploma.
  • Je hebt +/- 2 jaar ervaring in een digitale functie of een verdomd noemenswaardige stage tot een goed einde gebracht. Social media manager, digital data analyst, campaign manager, UX expert … Allemaal even welkom.
  • Je ontbreekt een vijs. (Of was het een hoek?)

 

Als het liefde op het eerste gezicht is, krijg je van ons:

  • Een vaste plaats aan onze ontbijttafel op maandagochtend. (Want goed begonnen, is half gewonnen, weet je wel.)
  • Een fenomenaal uitzicht op de Leuvense Vaart. Wijgmaal is nu eenmaal het nieuwe Leuven.
  • Een hecht team digital natives binnen handbereik. (Voornamelijk mannen. We kunnen wat vrouwelijk geweld gebruiken.)
  • Zo’n 40 enthousiaste collega’s met een hart voor print op wandelafstand.
  • (Allesbehalve slaapverwekkende) events, seminaries en opleidingen.
  • Een mooi loon.
  • Een laptop.
  • En last but not least: cocktails te gepasten tijde.

 

Goesting om ervoor te gaan?

Go! Mail naar margo@absoluut.be met je motivatie en CV. De rest bespreken we bij een goeie kop koffie in de Remytoren.

Bereid je voor op snelle respons want die “digital campaign manager” staat bovenaan ons verlanglijstje voor najaar 2018.